cmis message

Subject: Re: [cmis] Version Control Commit by melahn

Sehr geehrter Sender,

ich bin zur Zeit nicht im Büro und habe keinen Zugriff auf meine E-Mails.

Bitte kontaktieren Sie unser Büro unter +49 9132 83660 0 oder backoffice@wewebu.de . In wichtigen und dringenden Fällen können Sie  mir auf meinem Handy eine Nachricht hinterlassen und ich werde versuchen, Sie baldmöglichst zurückzurufen.

Ab dem 04.03.2011 bin ich wieder für Sie da.

Mit besten Grüßen

Rainer Pausch

Dear Sender,

at present I am not  in the office and have no access to my e-mail.

Please call our office at +49 9132 83660 0 or contactbackoffice@wewebu.de . In important and urgent cases you may leave a message on my cell-phone and I'll try to call you back as soon as possible.

Starting from 2011/03/04 I'll be available for you again.

With best regards,

Dr. Rainer Pausch

- Head of Products & Marketing -

----------------------------------

WeWebU Software AG – Unifying Your Enterprise Information

WeWebU Software AG

Hauptstr. 14

91074 Herzogenaurach

Germany

T: +49 (9132) 83660 - 20

F: +49 (9132) 83660 - 18

M: +49 (176) 11736270

rainer.pausch@wewebu.de

skype:dr_rainer_pausch

http://twitter.com/jazzonbike

http://www.wewebu-software.com

http://openworkdesk.org

Sitz / Domicile: Herzogenaurach, Deutschland

Vertretungsberechtigter Vorstand / Executive Board: Stefan Waldhauser (Vorsitzender / President), Jens Dahl

Aufsichtsrat / Supervisory Board: Michael Salleck (Vorsitzender / Chairman), Andreas Lannes, Thomas Leitner

Registergericht / Register Court: Fürth, Bay.

Registernummer / Register Number: HRB 12083