docbook-apps message

Subject: Re: [docbook-apps] Non Western scripts, in a program listing

On Tue, 19 Apr 2011 14:39:58 +0200
Jirka Kosek <jirka@kosek.cz> wrote:

> It depends on many factors and settings of your system. You need to
> set font-selection-strategy to character-by-character otherwise
> second font in list will never be used. I suggest to do test on
> simple FO file first and after this is working convey the settings
> into DocBook stylesheets.
>
> 				Jirka

Simple fo file
<fo:block text-indent="2em" space-after='1em'>

בת חמודות יפיפיה היתה למלך שלמה אשר אין בכל הארץ מָשלה, ויאהבנה המלך
כנפשו, ויצרנה כבבת עינו. והנערה נִפְלָה וזרה מעודה בדרכיה מכל בנות גילה,
ותמאס בשאון היכלי ענג, ותבחר להתהלך בודדה ודוממה בגן המלך או להשכים
לכרמים ולהתהלך במשעוליהם, ונפשה הומה, ועיניה נשואות למרחוק, ותהי
כחולמת בהקיץ כל הימים, ואיש לא ידע את לבה. ובהגיע לה עת דודים ויבואו
בני מלכים מקרוב ומרחוק לדבר בה אל אביה, אולם הנערה בת המלך הסתירה פניה
מהם ולא שעתה לדבריהם, וישובו כולם אל ארצם נכלמים וחפויי ראש. ויהי כי
ארכו הימים והנערה הכבידה את לבה, ויואשו ממנה בני המלכים ולא יספו לשחר
פניה. וידאג לה המלך ויתעצב אל לבו. ויעל בלילה הגגה ויבט בכוכבים, לראות
בהם מי הוא בן המלך אשר הוכיח אלהים לבתו, ומתי יבוא. ויבן באותות השמים
וירא – והנה לא מלך ולא בן מלך נכון לבתו מעם אלהים כי אם נער עני ואביון
מדלת העם, הוא יבוא אליה למועד ולקחה לו לאשה.

</fo:block>
<fo:block font-family='Arial'>Hebrew mixed with English</fo:block>
<fo:block>XML (ראשי תיבות של eXtensible Markup Language) הוא תקן
לייצוג נתונים במחשבים. שימוש ב־XML מקל על החלפת נתונים בין מערכות
שונות שפועלות על גבי תשתיות שונות. תקן ה-XML לא מגדיר איזה מידע יוצג
אלא מגדיר כיצד לייצג מידע באופן כללי. תקן XML שייך למשפחת שפות הסימון
(markup language), ומבוסס על תקן משנת 1986 בשם SGML.

</fo:block>

No problem at all. formats perfectly with ah and xep.

IMHO it is definitely a stylesheet issue?

Ah reports
AHFCmd :INFO: Error Level : 1
AHFCmd :INFO: Error Code  : 24322 (5F02)
AHFCmd :INFO: Missing glyph U+05D8 (ט) in 'SimSun'.
AHFCmd :INFO: Line 40, Col 431, op.fo

I.e.
<xsl:param name="monospace.font.family">Courier,  BSTHebrew,
SimSun</xsl:param>

So it has (seems like) searched all the fonts and reports the glyph
missing on the last one?

--

regards

--