Subject: =?windows-1254?Q?Stratejik_=C7=F6z=FCmler=2E=2E=2E?=

Title: olaybilgi_mail

Profesyonel Tanıtım Filmleri, Eğitim Filmleri, Reklam Filmleri, Belgesel Filmler, Senaryo, Kurgu, Seslendirme ve Montaj çalışmaları...
Web Sitesi Kurulumları; Dinamik HTML, Flash animasyonları, Database ve ASP uygulamaları. Site Yönetimi ve Sanal Mağaza Kurulumları…
Reklam Tasarımları, Kurumsal Kimlik Çalışmaları, Klasör ve Katalog Tasarımları, Dosya, Broşür Tasarımları, Ürün Föyleri, Bilboard ve Pano Tasarımları, Kurumsal Yayınlar, Sektörel Yayınlar…
Interactive CD-ROM Kurgu, Tasarım ve Programlamaları. 3 D uygulamalar, müzik ve animasyon. Interactive CD (ICD), Kartvizit CD (BCD), Mini CD, VCD, DVD hazırlık ve basım…

  Bilgi için lütfen formu doldurunuz...

Kuruluş Adı...
Yetkili Adı...
Adres...
e-mail...
Telefon...
Mesajınız...

Not: Kargo gönderileri için telefon numaranızı yazmanız gereklidir.

İLETİŞİM
Telefon...
+90 (212) 2923906 - 07
Fax...
+90 (212) 251 4528 - 29
web...
www.olaybilgi.com
e-mail...
mail@olaybilgi.com
Mail listemizden çıkmak istiyorsanız lütfen tıklayın.