Subject: =?windows-1254?Q?=C7a=F0da=FE_ve_Etkin_=C7=F6z=FCmler=2E=2E=2E?=

Title: DataPrints_mail
  Bilgi için lütfen formu doldurunuz...

Kuruluş Adı
Yetkili Adı
Adres
e-mail
Telefon
Mesajınız

Profesyonel Tanıtım Filmleri, Eğitim Filmleri, Reklam Filmleri, Belgesel Filmler, Senaryo, Kurgu, Seslendirme ve Montaj Çalışmaları...
Web Sitesi Kurulumları; Dinamik HTML, Flash animasyonları, Database ve ASP uygulamaları. Site Yönetimi ve Sanal Mağaza Kurulumları
Reklam Tasarımları, Kurumsal Kimlik Çalışmaları, Klasör ve Katalog Tasarımları, Dosya, Broşür Tasarımları, Ürün Fyyleri, Bilboard ve Pano Tasarımları, Kurumsal Yayınlar, Sektörel Yayınlar
Interactive CD-ROM Kurgu, Tasarım ve Programlamaları. 3 D uygulamalar, müzik ve animasyon. Interactive CD (ICD), Kartvizit CD (BCD), Mini CD, VCD, DVD hazırlık ve baskı

İLETİŞİM
Adres...
İstiklal Cad. Kontlar İşhanı 113/6 Kat:5 Beyoğlu / İSTANBUL
Telefon...

0 212 292 39 06 | 212 292 39 07

Fax...
0 212 251 45 28 | 212 251 45 29